Правила повернення товару
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Відповідно до статті 9 закону України про захист прав споживачів, покупець має право повернути товар належної якості за умов:
- пройшло не більше 14 днів із моменту придбання;
- товар новий, не має слідів використання та повністю збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики тощо;
- товар повністю укомплектований, збережено його оригінальне пакування та упаковка, в якій доставлявся товар;
- товар не належить до Переліку, затвердженого Постановою КМУ №172 від 19.03.1994р.
Товар має бути повернутий у повному комплекті, у своїй оригінальній упаковці та супроводжуючими документами.
Оскільки доставка товару здійснюється третьою стороною - компанією перевізником - уважно оглядайте товари при отриманні у присутності представника перевізника, і, у разі виявлення пошкодження або недостачі товару чи товару неналежної якості, зафіксуйте цей факт, склавши акт невідповідності зі співробітником транспортної компанії, та обов'язково повідомте нас про цю ситуацію.
Згідно із законом, при поверненні товару належної якості, розрахунки зі споживачем проводяться виходячи із вартості товару на момент покупки. Гроші, сплачені за товар, повертаються покупцю після повернення купівлі та після перевірки товару на відсутність пошкоджень, збереження товарного вигляду, збереження споживчих властивостей, пломб тощо. та за умови збереження та повернення його оригінальної упаковки та упаковки до якої товар доставлявся. Виплати коштів за повернутий товар проводяться не пізніше, ніж через 7 днів з моменту отримання товару та письмової заяви на повернення із зазначеними реквізитами рахунку для повернення коштів за товар.
Якщо споживач отримав не той товар, який замовляв або товар із суттєвими вадами, що виникли з вини продавця чи виробника, такий товар повертається за рахунок продавця. Якщо недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром чи його зберігання, кошти за товар в такому разі не можуть бути повернуті.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.